Historic LOLs

soldier

so we asked Hitler how was his Easter...

photograph soldier war WWII - 3436834560
See all captions By soully

Damn Civilians Got They Cups, But They Ain't Chipped In!

color fake funny propaganda rap soldier war - 4802840576
Via www.crestock.com
Advertisement

Does That Mean No More Nicolas Cage Films?

funny historic lols military Photo soldier technology - 5358907392
See all captions By VahtoeBill

Ooohhh I'm Soooooo Scared!

funny military Photo soldier WWII - 6030981120
By Unknown

You must find and shoot down this "Snoopy"!

animals funny Photo photograph soldier war WWII - 3711719936
See all captions By ten-eight-cious
Advertisement

When The Army Used Bombshells...

art color funny historic lols illustration military sexy soldier - 5395761920
See all captions By madcapped

Honey! Look What I Picked Up In Bangkok!

family funny kid Photo soldier - 4352350976
See all captions By Maxwyfe

Alright Boys, Let's Have A Clean Crusade

art color funny historic lols illustration knight soldier - 5117486848
See all captions By Rudeblogger
Advertisement

FRIEND REQUESTS

demotivational funny Photo soldier war - 4881862912
See all captions By Voice-of-Treason

I Messed :(

funny Photo soldier wtf - 5866513152
See all captions By EF

Yea this will teach those vampires

funny Photo photograph soldier war - 3758297600
See all captions By sixonefive72
Advertisement

Meeting An Ex Should Never Be Taken Lightly

funny military Photo soldier weapons - 4809405696
See all captions By WilliamKeckler

Those Dirty Ratzis And They're Damnable Trickery!

art fake funny illustration shoop soldier war - 5930460672
By xyzpdq1

The officer later fell victim to an unfortunate friendly fire incident.

animals funny Photo photograph soldier war wwI - 4043137024
See all captions By Sylviag
Advertisement

Yeah Girl, You Know How We Do

animal funny Photo photograph soldier war wtf - 4269527040
See all captions By nick_nack

"Engrossing And Bursting ..."

funny Photo soldier war wtf - 4708642048
See all captions By heyman